Retro T3
V druhé polovině srpna 2015 byl přistaven do ústředních dílen vůz T3 ev. č. 1525 k renovaci vozu do stavu na přelomu 80. a 90. let. Dosazena byla původní kabina (ex Praha T3M 8101), původní dveře (ex DP Bratislava, ex DP Praha), podlaha byla potažena rýhovanou gumou, laminátová sedadla jsou v kombinaci červené a šedé, instalováno bylo i původní vnější a vnitřní osvětlení, původní bzučáky dveřní výstrahy a signalizace řidiče, původní pult řidiče s profilovými měřáky Metra Blansko, původní tlačítka „T6“, původní kontrolky, původní reproduktory, nové přední čelo s cedulovou linkovou orientací, původní okapové a okrasné lišty na bocích vozu a na předním čele, červeno-krémový vnitřní i vnější lak.
Retro K2
Od ledna do června 2016 probýhala v ústředních dílnách generální oprava spojená s renovací do stavu po dodání. Instalována byla původní kabina (ex Praha T3M 8010 a 8020), vlnité boční oplechování (ex Bratislava), laminátová sedadla v kombinaci červené a žluté, původní couvací zadní kontrolér ovládaný klikou, původní signální bzučáky, původní vnitřní i vnější osvětlení, původní pult řidiče s profilovými měřáky a kulatým rychloměrem, původní tlačítka „T6“ a původní kontrolky, původní reproduktory, původní okrasné lišty v interiéru i exteriéru, okapové lišty okolo mříže MG a MV a nad čelním sklem, barevné ladění dle původního schématu (červeno-krémová). Oprava vozu trvala 5 měsíců a stála cca 3,5 mil. Kč, předána byla dne 8. června do vozovny Medlánky.
Vůz 1123/II pochází z poslední 15. kusové série vozů K2, které byly do Brna dodány v roce 1983, při obnovení výroby tramvají K2 pro jugoslávské (dnes bosenské) Sarajevo. Tyto vozy jsou proto označovány K2YU.